DomovMediji

Potniki zadovoljni z letališčem

Konec lanskega leta smo raziskovali zadovoljstvo potnikov na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana. Rezultati raziskave, ki jo je izvedla agencija Creativ Direkt, so pokazali, da se najbolj lahko pohvalimo s prijaznim osebjem in lepim odhodnim delom potniškega terminala. Dobro se je uveljavila tudi spletna prijava na let.

Dobrih 500 naključno izbranih potnikov je pred odhodom na potovanja ocenjevalo letališko osebje, storitve in infrastrukturo. Najbolj so bili zadovoljni z osebjem, prostori novega terminala in parkirno hišo. Prednosti Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana so tudi njegova urejenost, čistoča in relativna majhnost. Kot prijetno novost so potniki pozdravili tudi uvedbo brezplačne brezžične povezave v svetovni splet.

Kljub občasnim čakalnim vrstam so bili anketiranci zelo zadovoljni z organiziranostjo obveznih varnostnih pregledov. To je povezano z dejstvom, da so na splošno z varnostnimi zahtevami glede prtljage in potovalnih dokumentov potniki dobro seznanjeni in zato do nesporazumov večinoma ne prihaja.

Med našimi storitvami, s katerimi so bili potniki najmanj zadovoljni, sta gostinska in trgovska ponudba. Želijo si predvsem bolj pestro in ugodno ponudbo hrane in pijače. Izboljšati bo potrebno tudi izbor knjig in časopisov. V novem terminalu, ki bo predvidoma zgrajen čez dobri dve leti, bo zato poskrbljeno tudi za več nakupovalnih in gostinskih lokalov.

Raziskava je pokazala tudi, da si potniki želijo alternativnih možnosti prijave na let. V začetku leta smo tako v Aerodromu Ljubljana uvedli prijavo na let prek spleta, ki se je med uporabniki letališča že dobro prijela. Čez eno leto naj bi omenjeno storitev uporabljalo 300 tisoč potnikov letno.

Zg. Brnik, 22. februar