DomovMediji

Aerodrom Ljubljana izboljšuje storitev za potnike, ki potujejo v poslovnem razredu

Brnik, 12. april 2012 – Potniki ljubljanskega letališča so po novem deležni več udobja. Svoja potovanja bodo odslej začenjali v prenovljenem in razširjenem poslovnem salonu.  Aerodrom Ljubljana se je za prenovo odločil, ker želi dvigniti zavedanje, da je storitveno podjetje, kjer je skrb za potnike na prvem mestu.

Obstoječi potniški terminal je bil leta 2007 delno prenovljen in razširjen za potrebe vstopa Slovenije v schengensko območje. S to širitvijo se je občutno izboljšal standard oskrbe za potnike, ki potujejo v ekonomskem razredu, projekt pa zaradi objektivnih omejitev ni zagotovil boljšega standarda poslovnim potnikom. Ti so uporabljali poslovni salon, kot je bil urejen pred leti in ki ni zagotavljal ravni storitve za sodobne letalske potnike, ki potujejo v poslovnem razredu.

Prenovljeni interjer poslovnega salona na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana je bil zasnovan v Gorenje design studiu v sodelovanju z arhitekturnim birojem HIŠERIŠE arhitektura. Z njim so zmagali na natečaju, na katerem so sodelovali še: Klun Ambienti, Agencija Marmelada, Biro Gašperšič in Eko Art. Del opreme v novem salonu so izdelali v podjetju Martin Krpan d.o.o., del pa je izdelalo in dobavilo podjetje Bene d.o.o. Gradbeno obrtniška dela je na podlagi javnega razpisa izvedlo podjetje VG5, d.o.o. Projektna dokumentacija, prenova in razširitev salona je Aerodrom Ljubljana stala približno 150.000 evrov.

Zmago Skobir, predsednik uprave in Bernarda Trebušak, članica uprave Aerodroma Ljubljana sta novo pridobitev pospremila z besedami: »Prizadevamo si k nenehnemu izboljševanju storitev za potnike in ostale uporabnike ljubljanskega letališča. Obstoječi potniški terminal na vseh točkah tega ne dopušča, v novem, ki ga načrtujemo zgraditi do leta 2015, pa bo možnosti za to veliko več. Potnikom želimo zagotoviti udobno in brezskrbno potovanje od prvega do zadnjega stika z letališčem. Prenovljeni poslovni salon to brez dvoma ponuja, v nekaj dneh, odkar je odprt, pa so nam potniki za novo pridobitev izrazili že veliko pohval.«

 »Z rešitvijo, ki smo jo predlagali, smo potnikom izgubljeni čas letališke poti želeli vrniti v obliki prijetne izkušnje, ki se v interjerju odraža v kombinaciji udobja dnevne sobe in sodobne pisarne v malem. Največji izziv oblikovanja je predstavljala umestitev niza komplementarnih ambientov vzdolž dolgega, ozkega prostora v usklajeno celoto. Uporabnik prehaja skozi miren, individualen sprostitveni kotiček proti vedno bolj družabnemu, energičnemu zaledju in se lahko po trenutnem razpoloženju odloči, kje bo kakovostno preživel preostali čas do svojega poleta,« pa so o rešitvi zapisali v Gorenje design studio.


Prilogi:
- Fotografija 1: Vhod v salon
- Fotografija 2: Notranjost

Avtor obeh fotografij je Marko Vavpotič