DomovMediji

Potniki se danes na letališču seznanite s svojimi pravicami

Evropski potrošniški center bo danes, 20. junija, med 8:30 in 15. uro na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana potnike seznanjal z njihovimi pravicami v primeru zamude leta, odpovedi leta, zavrnitve vkrcanja in pravicami v primeru poškodovane ali izgubljene prtljage.

Potnikom in obiskovalcem bo v odhodni avli letališča na voljo brezplačen priročnik »Pravice letalskih potnikov«, lahko pa bodo tudi preverili svoje poznavanje pravic letalskih potnikov. Tiste z največ znanja čakajo praktične nagrade.

V EU so pravice letalskih potnikov primeru zamude letala, odpovedi leta, premestitve potnika v nižji razred in v primeru zavrnitve vkrcanja na letalo enotno urejene že od leta 2005. Potnikom so zagotovljene tudi pravice v primeru poškodovane ali izgubljene prtljage. Vendar pa imajo potrošniki težave pri uveljavljanjuteh pravic, saj se pritožbe rešujejo predolgo.

S pravimi informacijami na pot
Na EPC potrošnikom svetujejo, da pred odhodom na pot poiščejo informacije, ki jim bodo pomagale reševati morebitne potrošniške zagate. Podatki mreže ECC-Net kažejo, da potrošniki še vedno ne poznajo v zadostni meri svojih pravic, ko na primer zamuja letalo, ko se izgubi njihova prtljaga oziroma jih na letališču pričaka poškodovana. Če se potrošniku zgodi katera izmed omenjenih situacij, naj začne urejati zadeve takoj na letališču. Kakšne pravice potrošnikom v letalskem prometu zagotavlja zakonodaja si potniki lahko prebere v priročniku o pravicah letalskih potnikov oz. si na pametni telefon naložijo brezplačno aplikacijo za pomoč potnikom.

Sporočilo za javnost Evropskega potrošniškega centra si lahko v celoti preberete tukaj

Brnik, 20. 6. 2013