Kariera pri Fraportu Slovenija

Več kot 400 nas je. Vsak od naših sodelavcev je strokovnjak na svojem področju in skupaj soustvarjamo letališki vsakdan potnikom, obiskovalcem ter poslovnim partnerjem. Pri tem se srečujemo z različnimi izzivi, ki jih prinaša dinamično delo, hkrati pa skušamo graditi skupnost zavzetih in motiviranih sodelavcev. Zanje skrbimo s kariernim razvojem in številnimi ugodnostmi. Za delo na področju kadrov smo bili večkrat nagrajeni, tako z nazivom zaposlitvenega portala mojedelo.com »Ugledni delodajalec«, kot »Najboljši zaposlovalec v regiji«, ki nam ga je podelil SPIRIT Slovenija.

Področja dela

Letališče ponuja vznemirljivo okolje za delo. Odkrijte, katera področja dela ponujamo.

teams.jpg

 

Administracija

Področje administracije obsega različne podporne službe, ki
skrbijo za finance, planiranje in kontroling, komercialo, kadre, informatiko, upravljanje nepremičnin, sisteme upravljanja, usposabljanja in drugo. Zaposlujemo strokovnjake z različnih področij, ki sta jim skupna predanost in strokovnost pri delu.

0B0A8253.jpg

 

Operativa

Operativa je srce letališča in skrbi za nemoteno oskrbo letal, potnikov ter tovora. Poleg tega sodelavci v tem sektorju skrbijo še za nadzor nad letališkimi procesi, vzdrževanjem in varnostjo. Pri sodelavcih v teh službah cenimo zavzetost, dinamičnost in pripravljenost na delo tudi ob malo bolj nenavadnih urah. Delo na letališču se namreč prilagaja voznim redom letalskih prevoznikov in prometnim konicam. Največ dela imajo naši sodelavci v poletni sezoni, še posebej med junijem in septembrom.

Delo v operativi pa ponuja tudi edinstveno delovno okolje in možnost za nenehno nadgrajevanje znanja. Poleg tega naši zaposleni cenijo družbo prijetnih sodelavcev ter urejene delovne prostore z vso potrebno opremo za varno delo.

studentsko-delo.jpg

 

Praksa in študentsko delo

Študentsko delo nudimo predvsem na področju operativnih
služb in pri objavi prostih mest sodelujemo z različnimi servisi. Nudimo tudi možnost opravljanja prakse. Za več informacij nam lahko pišete na kadri@fraport-slovenija.si.

Prisluhnite našim sodelavcem

katja_tajnsek.jpg

agentka za oskrbo potnikov

Katja Tajnšek,  agentka za oskrbo potnikov

Potnikom omogočiti, da se odpravijo na dolgo pričakovano potovanje, prinaša svojevrstno zadovoljstvo. Kako poteka usposabljanje za delo agentke za oskrbo potnikov in kakšne so njene naloge, preverite v videu.  

blaz_lopatic.jpg

GSE operator

Blaž Lopatić, upravljalec sredstev zemeljske oskrbe

S pestrim voznim parkom sredstev za oskrbo letal – traktorčki, trakovi za prtljago, nakladalnimi ploščadmi, letališkimi stopnicami, avtobusi in še bi lahko naštevali, upravlja dobro uigrana ekipa v službi za tehnično oskrbo letal. V videu izvedite, kako poteka njihovo delo in zakaj je to nekaj edinstvenega.

nejc_bogataj.jpg

gasilec reševalec

Nejc Bogataj,  gasilec reševalec

Ste vedeli, da imamo na letališču svojo gasilsko-reševalno enoto? V videu izvedite, kako se odvije običajen dan gasilca reševalca, kako poteka šolanje za ta poklic in kako je biti del ekipe, ki diha kot eno.

Zakaj kariera pri Fraportu Slovenija?

Špela Uršič.JPG

spela

Špela Uršič, vodja kadrov in izobraževanja, o prednostih zaposlitve na letališču

Se bomo srečali na razgovoru?

Lea Jarc Smole.jpg

 

Lea Jarc Smole, strokovna sodelavka za kadre o poteku razgovorov in uvajanju v delo

Razvoj kadrov

V družbi je izobraževanje in usposabljanje zaposlenih med strateškimi prioritetami, saj so vrhunski kadri tradicionalno naša konkurenčna prednost. V skladu s svojo storitveno dejavnostjo, kjer je potrebnih veliko specifičnih znanj, spodbujamo tako interna izobraževanja, kakor tudi šolanja v izobraževalnih ustanovah v Sloveniji in tujini.

Gre namreč za redke, a zanimive, poklice pri katerih je pomembnost usposabljanj in nadgrajevanj znanja ključnega pomena. Svoje pri tem dodajo tudi tehnološke spremembe ter zahteve letalskih prevoznikov. Našim sodelavcem zato nudimo številna usposabljanja, s katerimi ohranjajo in nadgrajujejo svoje kompetence, še posebej tiste s področja strokovnih ter operativnih znanj. Pri tem sodelujemo tako z internimi, kot zunanjimi izvajalci.

Posebno skrb  namenjamo vodjem, za katere imamo poseben program razvoja in nadgradnje veščin,  ki jim pomagajo pri skrbi za zaposlene in uveljavljanju strateških usmeritev  družbe.

Pri razvoju  kadrov spremljamo in vpeljujemo različne sodobne pristope, od raziskave  zadovoljstva, letnih pogovorov, metod ocenjevalnega centra, prenosa znanja, preverjanja strokovnosti in druge.

Ugodnosti za naše zaposlene

DPPslo.jpg

 

Zavedamo se, da so zadovoljni zaposleni najboljši ambasadorji. Zato jim nudimo različne ugodnosti, s katerimi krepimo njihovo pripadnost, zavzetost in dobro počutje na delovnem mestu.

Še posebej smo ponosni na polni certifikat Družini prijazno podjetje, s katerim omogočamo sodelavcem lažje usklajevanje družinskega in poklicnega življenja. Med najbolj zaželenimi ukrepi izpostavljamo obdaritev novorojenčkov in prvošolčkov, korporativno prostovoljstvo in možnost odsotnosti zaradi izrednih družinskih razlogov.

Poleg tega pa zaposlenim nudimo tudi:  

  • izplačilo 90 % nadomestila za čas odsotnosti zaradi bolezni ali poškodbe izven dela,
  • izplačilo solidarnostne pomoči v primerih dolgotrajnih bolniških odsotnosti in elementarnih nesreč,
  • vplačilo 4 % osnovne plače zaposlenega v pokojninski sklad,
  • vplačilo polovico premije zaposlenega za nezgodno zavarovanje,
  • povračilo stroškov prehrane in prevoza do maksimalne višine, ki se ne všteva v davčno osnovo,
  • brezplačno parkiranje,
  • popuste za zaposlene pri poslovnih partnerjih,
  • brezplačno cepljenje proti klopnemu meningoencefalitisu in sezonski gripi,
  • delo s krajšim delovnim časom (tudi izven zakonsko upravičenega obdobja),
  • ugodno bivanje v počitniških namestitvah,
  • fleksibilni delovni čas za zaposlene v administraciji.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada

 

S pristopnim certifikatom Družbeno odgovoren delodajalec v skladu s smernicami mednarodnega standarda za družbeno odgovornost ISO 26000 z dodatnimi ukrepi nadgrajujemo dosedanje družbeno odgovorne aktivnosti. Na njihovih temeljih želimo doseči večje zadovoljstvo zaposlenih in ostalih deležnikov ter skupaj z njimi soustvarjati mrežo, naravnano k trajnostnemu razvoju.