Strateška usmeritev matične družbe Fraport AG temelji na sistematičnem dialogu z notranjimi in zunanjimi deležniki. Od leta 2010 Fraport AG oblikuje matriko bistvenosti, s katero prikazuje ključne izzive družbe. V matriki bistvenosti prepoznava tista področja, ki imajo velik vpliv na poslovno dejavnost in so za družbo strateškega pomena. Hkrati prepoznava in vrednoti dejavnike, ki so pomembni za strateške deležnike. Leta 2018 je izvedel oceno bistvenih tem s strani vseh ključnih deležnikov z elektronskim anketiranjem. Bistvene teme zajemajo pet področij: vodenje, ekonomska učinkovitost, zaposleni, družbene skupnosti, okolje.
Z vidika poslovanja družbe Fraport AG sta zadovoljstvo kupcev in kvaliteta storitev ocenjeni najvišje, kar je zelo pomembno tudi strateškim deležnikom. Tako družbi kot deležnikom so zelo pomembni vodenje in skladnost poslovanja ter ugled družbe kot zaželenega in odgovornega zaposlovalca. Za Fraport AG je zelo pomembna dobičkonosnost, ki ji strateški deležniki dajejo nekoliko manjši pomen. Družba rast in razvoj v Skupini umešča med visoke prioritete, med tem ko je deležnikom to nekoliko manj pomembno.
Splošno velja, da so vse kategorije področja vodenja ocenjene kot zelo pomembne, prav tako kategorije področja ekonomske učinkovitosti. Varnost in zdravje pri delu ter ideje in inovacije, ki sodijo pod področje zaposleni, so ocenjene kot srednje pomembne. Ta status imajo vse kategorije področij okolja (varovanje okolja in narave, varstvo podnebja, kakovost zraka) in družbenih skupnosti (ustvarjanje vrednosti in vpetost v lokalno okolje, zmanjševanje hrupa).
Poudariti velja, da so kljub določenim razlikam v pomembnosti za Fraport AG vse kategorije pomembne, saj jih drugače ne bi umestil v matriko bistvenosti. Vse kategorije družba skrbno upravlja in napredek meri.
Fraport Slovenija prevzema bistvene teme, ki jih je definirala matična družba, in jih smiselno prenaša v svoje okolje.